OFOE a Facebook-on
Címkék

rendezvény

A Dyslexiás Gyermekekért Egyesület november 19-én 10-től 14 óráig szakmai napot tart a Villányi úti Konferenciaközpontban. Témánk: a kétnyelvűség és a nyelvtanulás. Minden idegen nyelvet tanító tanár találkozik azzal a helyzettel, hogy osztályában diszlexiás tanulók vannak. Hogyan lehet bármilyen idegen nyelvet tanítani olyan gyerekeknek, akiknek – adott esetben - a magyar nyelv elsajátítása, az írás – olvasás-szövegértés is gondot okoz? (Völgyiné Reich Márta az egyesület elnöke)

A konferenciasorozat következő része június 17-én lesz a Zöld Kakas Líceumban. A konferencia az Európai Unió támogatásával jött létre. A szervezők szeretettel várják az érdeklődőket. A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

Címkék:
         

A Kölöknet Klub keretében arra keressük a választ, hogy mi bántja annak a gyereknek a lelkét, aki reggelente hasfájással, fejfájással indul iskolába. Aki már hétvégén azért lobbizik, hogy hétfőn ne kelljen iskolába mennie. Aki alig várja, hogy érte jöjjön a szülő délután. Aki nem szeret tanulni. Aki arról mesél, hogy nem játszanak vele az osztálytársai. Akit bántanak. Aki bánt másokat.

Címkék:
         
Az esemény Facebook oldala

Az Állampolgári Részvétel Hetén a Civil Közoktatási Platform szakmai fórumot szervez szülők és szakemberek, valamint diákok számára közösen a Lépjünk, hogy léphessenek Közhasznú Egyesülettel, a CsakEgyüttVanEsély csoporttal és az Osztályfőnökök Országos Szakmai Egyesületével. Időpont: 2017. május 23. kedd, 17:00 órától, helyszín: Gödör Klub (1061 Budapest, Király u. 8-10).

Arno Stern és André Stern könyvének magyarországi megjelenése alkalmából május 28-án 11 és 18 óra között egész napos, előadással és beszélgetéssel egybekötött könyvbemutatót szervez a Gyermekkor Ökológiája. Helyszín: Bijó Rendezvényközpont,1135 Budapest, Róbert Károly krt. 96-100.

André Stern: Én sosem jártam iskolába - interjú Gyermekkor Ökológiája honlapja Facebook esemény Rémán Izabella: A bizalom iskolái

A Kölöknet és az OFOE kerekasztal-beszélgetést szervez szülők, pedagógusok és minden érdeklődő számára. Ez egyben a Kölöknet Klub második találkozója. Vendégeink Dézsi Réka, akinek két gyereke jár Waldorf iskolába, Rózsa Ildikó, aki mint szülő és pedagógiai vezető is érdekelt egy magántanulói csoportban és Rémán Izabella a Gyermekkor Ökológiája kezdeményezés magyarországi képviselője. A program ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

Címkék:
         
A Waldorf pedagógia időszerűsége - Interjú Beöthy Hannával, a Pesthidegkúti Waldorf Iskola pedagógusával Rémán Izabella: A bizalom iskolái

Az atipikus fejlődés kezelése a közoktatásban nem megoldott. Hiányzik a pedagógusoknak az integrált tanulók ellátására való felkészítése, miközben a változó környezeti háttér idegrendszerre gyakorolt hatásai miatt a probléma egyre nő. A pedagógusoknak azonban szükségük van módszerekre ezeknek a különleges gyerekeknek a tanításához. Ezért indítjuk el mini-konferencia sorozatunkat. Első rendezvény Atipikus nyelvtanulók címmel május 6-án lesz a Zöld Kakas Líceumban. Szeretettel várjuk az érdeklődőket (Gyarmathy Éva).

Minden érdeklődőt szeretettel vár a Dyslexiás Gyermekekért Egyesület. februás 22-i rendezvényén a Villányi úti konferenciaközpontban. A félév következő három előadásában a beszédfejlesztésről lesz szó. Az első program az óvodáskorúak problémáiról szól. Előadó Glaub Lilla, gyógypedagógus.

Címkék:
     
Az egyesület honlapja Az egyesület Facebook oldala

A Dyslexiás Gyermekekért Egyesület következő rendezvényén, október 26-án Ungár Ágnes, a Rákospalotai Meixner Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola igazgatója tart előadást. Az előadás részletesen bemutatja, hogyan működnek a könyvek, hogyan lehet segítségükkel továbbfejleszteni a másodikos gyerekek olvasástechnikáját és szövegértését.

Címkék:
   

Szóval, ez az első lépés. Hogy ki kell mondani. És már nagyon sokan kimondtuk, és egyre többen ki fogjuk mondani. A katarzis pedig az ember lelkében különös távlatokat nyit. Például ráébred arra, hogy az esélyek és a veszélyek latolgatása helyett egyszerűen csak hallgatnia kell a lelkiismeretére. Miért? Nincs logikus, ésszerű, politikus válasz. Csak. Mert nem lehet másképp. Lelkünk és személyiségünk egészsége ezt kívánja (Sulyok Blanka).

Kockás tanévzáró Radikális üzemmódra vált a Tanítanék Mozgalom

Szombaton (2016.06.12.) lezajlott a Tanítanék Mozgalom és a Civil Közoktatási Platform által szervezett kockás tanévzáró. Annak ellenére, hogy a helyszínen hatalmas felhőszakadás támadt, több ezer tüntető kitartott a rendezvény végéig. Íme az Introblog videója az eseményről.

Kockás tanévzáró

Június 11-én 15 órakor országos "Kockás tanévzárót" tartunk Budapesten a Várkert-bazárnál. A rendezvény a Március 15. téren indul 14 órakor, majd az Erzsébet-hídon átvonulva közelítjük meg a színpadot. A budapesti eseményhez több vidéki helyszín is csatlakozott: június 11-én délután 3-tól demonstrációk várhatók Miskolcon, Pécsett, Nyíregyházán és Győrött is. További helyszíneken is folyik az egyeztetés. Információért, kérjük, forduljatok a helyi PSZ és PDSZ képviselőkhöz (Tanítanék Mozgalom).

Az Összebeszélünk – II. Ifjúságügyi Kongresszus EGYMÁSRA UTALVA címmel kerül megrendezésre, 2016. augusztus 26-27-én (péntek-szombat) Komáromban és Észak-Komáromban. A konferencia nyelve: magyar. A rendezvény vár minden az ifjúságügy iránt érdeklődő szakembert (Nagy Ádám).

Az UNICEF Magyar Bizottság, az Anoni Mara Társaság és a Katona József Színház szeretettel meghívja az ARTatlan kiállítás megnyitójára 2016. május 4-én (szerdán), 17 órára. A kiállítás témája a gyermekkori szexuális bántalmazás. Az eseményre a belépés díjtalan.

Beszélj róla. Könyv és honlap a gyerekkori abuzusról Kerekasztal-beszélgetés a gyermekkori bántalmazásról Felolvasóest a gyermekbántalmazásról

Tavaly októberben már hallhattuk dr. Hirsch Anikó előadását erről a témáról. A nagy érdeklődésre való tekintettel felkértük, hogy foglalja össze újra, és egészítse ki a már elhangzottakat A Dyslexiás Gyermekekért Egyesület szeretettel várja az érdeklődőket március 30-án 18 órakor a Villányi úti Konferenciaközpontba.

Az egyesület honlapja Az egyesület Facebook oldala Hogyan beszéljünk problémás gyerekekkel?

A Budapesti Fesztiválzenekar évek óta szervez filmversenyt középiskolás diákok számára, akiknek minden alkalommal más zeneműre kell kisfilmet forgatniuk. Idén a legjobb filmeket bárki ingyen nézheti meg a Fesztiválzenekar filmgáláján 2016. február 26-án 17 órától a Müpában, azt megelőzően 16 órától pedig egy interaktív filmworkshopot is tartanak Ujj Mészáros Károllyal, a Liza, a rókatündér rendezőjével.

A Privátbankár Pénzügyi tudatosság fórumot szervez a pénzügyi, vállalkozói kultúra fejlesztési lehetőségeiről és iskolai gyakorlatáról november 25-én a Gellért Szállóban. A rendezvényre középiskolai tanárokat és diákokat is várunk. Számukra a részvétel ingyenes.

A Dyslexiás Gyermekekért Egyesület szeretettel vár minden érdeklődőt következő programjára, ahol Dr. Hirsch Anikó, gyermekpszichiáter tart előadást. Időpont: október 21., helyszín: Villányi úti konferenciaközpont.

Az egyesület honlapja Az egyesület Facebook oldala

A Dyslexiás Gyermekekért Egyesület következő rendezvényén, február 25-én Véghné Vékony Györgyi, (tanár, grafológus, okleveles írásanalitikus), a Magyar Írástanulmányi Társaság elnöke tart előadást.

Címkék:
     

Az Olvasás Világnapja alkalmából a Marczi és az Olvasásklinika szeptember 8-án egésznapos eseményt szerveznek, hogy felhívják a figyelmet az olvasás fontosságára, és az olvasás élményét megosszák, népszerűsítsék.

Címkék:
   

A MATEHETSZ Alapítvány ingyenes tehetségfejlesztő programokkal várja a gyerekes családokat és a fiatalokat szeptember 14-én a Millenáris B épületében a Tehetséglabirintus rendezvényén.

A Barankovics István Alapítvány segíteni kívánja a közoktatás szereplőit feladataik ellátásában, ezért párbeszédet kezdeményez az érintettekkel a fiatalok társadalmi és közéleti szerepekre való felkészítésének témájában. Az együttműködés megalapozásaként 2012. november 16-án egy szakmai programra várja mindazokat a középiskolai igazgatókat és pedagógusokat, akik érdeklődnek a téma iránt.

Címkék:
     

A Zsolnay Kulturális Negyed ad otthon ebben az évben november 8-9-én a Microsoft Magyarország és a Modern Iskola magazin által közösen szervezett innovatív tanárfórumnak. Az idén már negyedik alkalommal sorra kerülő találkozón ezúttal is gyakorló pedagógusok osztják meg saját projektjeiket, sikeres tanítási gyakorlataikat az IKT-eszközök minél szélesebb körű iskolai használatával kapcsolatban.

Címkék:
     

"Helyi emlékezet – Társadalmi örökség. Az 1950-53 közötti hortobágyi kitelepítések társadalomtörténeti üzenetei" címmel 2012. május 10-én Baján konferenciát rendezett Baja Város Önkormányzata és a "Telepesek" Társadalmi Múzeum Alapítvány.

Társadalmi Múzeum Alapítvány

A Digitális Pedagógus Konferencián mindössze egy órát szánhattunk egy kerekasztal-beszélgetésre, amelyen különböző diszciplínák kiváló szakemberei villantottak fel nagyon fontos és időszerű gondolatokat. Kifejtésre, vitára, reflexiók meghallgatására offline nem jutott idő. Ezért is szeretnénk most online megindítani a szélesebb körű diskurzust. A moderátor offline és online is dr. Fűzfa Balázs, irodalomtörténész, az ő felvezetőjével indul a sorozat. Az első bejegyzés szerzője Sz. Tóth Gyula, oktatási szakértő.

Digitális Nemzedék Digitális Pedagógus

A Középiskolás fokon a József Attila Kör középiskolásoknak szóló rendezvénysorozata. A Középiskolás fokon 2012-es év első felében országszerte számos vidéki (pl. Miskolc, Szeged, Debrecen, Mezőkovácsháza), határontúli (Felvidék és Vajdaság) helyszínen, Budapesten pedig a Jedlik Ányos Gimnáziumban a Csobi Sound keretében kerül megrendezésre.

Csobi Sound, avagy a kortárs irodalom mint esély Pál-Csobánka Zsuzsa: A zöld szandálom, a hajtincsed és az ujja – ami a szilvafán túl van

Sokan csodálják a mai gyerekeket. A digitális generációk könnyedén kezelnek nagy ingertömegeket, gyorsabban tudnak dönteni, hamar kiismerik a különböző helyzetekben magukat, és szimultán képesek több tevékenységet folytatni. Sokan azonban vészharangokat kongatnak. Az információs technológia elterjedésével egyre többen kifejezik aggodalmukat a következő generációval kapcsolatban. (Gyarmathy Éva)

Digitális Nemzedék

Hagyományteremtő szándékkal Egészségpedagógus Napot alapított a Béres Egészség Hungarikum Alapítvány. A Nap alkalmából országos  konferenciát szerveztek azzal a céllal, hogy szakmai szervezetekkel karöltve felhívják a figyelmet arra, hogy van még mit tenni a fiatalok egészségfejlesztéséért.

Címkék:
     
Magyar diákok egészségi állapota és az iskola

A HunDidac kiállításon ezúttal egyesületünk is megjelenik. A Dinasztia Tankönyvkiadó által kiadott könyvei engedményesen kaphatók. Ezeken kívül felhívjuk a figyelmet az Underground Kiadó pedagógiai témájú köteteire, valamint a Fordulópont című folyóirat legfrissebb számaira is.

Címkék:
       
A Dinasztia Kiadó rendkívüli akciója olvasóinknak Neveletlenek? – Gáspár Sarolta beszélgetései gyerekekkel és felnőttekkel Új nevelési kézikönyv osztályfőnököknek Alkotva tanulunk (Tevékenység-központú foglalkozások 11-12 éveseknek) Könyvbemutató a hullámzó Dunán Tehetséggondozás a digitális korban Fenyő D. György: Hogyan olvasnak a mai fiatalok?

A HunDidac Szövetség és a Modern Iskola magazin az idei tanév egyik legjelentősebb közoktatási eseményére, a HunDidac 2011 kiállításra hívja az intézményvezetőket, pedagógusokat, óvodapedagógusokat.

Címkék:
     

A könyvhétre megjelenik a Dinasztia Kiadó gondozásában az OFOE új nevelési kézikönyve Történetek, módszerek címmel. A kötetet a Mindennapi Pszichológia Könyvheti Pszichofesztiváljának keretében mutatjuk be június 6-án 15.45 órai kezdettel a Ráday Könyvesházban. Szeretettel várjuk valamennyi kedves Kollégánkat a bemutatóhoz kapcsolódó pódiumbeszélgetésen, ahol a nevelés aktuális kérdéseiről esik majd szó.

Címkék:
     

Június 4-től 6-ig kerül sor a Mindennapi Pszichológia által szervezett Könyvheti Pszichofesztiválra a Ráday Könyvesházban. Minden kedves Látogatónkat szeretettel várják, illetve várjuk részben azért, mert nagyon érdekes program ígérkezik, részben azért, mert a fesztivál keretében kerül sor az egyesület 10 éves születésnapjára elkészült ünnepi kötetünk bemutatójára is.

Címkék:
     
Címkefelhő    Összes címke »
 Sajtófigyelő    Összes hír »
2018.04.24.
Sikerrel zárult a Digitális Témahét az iskolákban
Idén közel hétezer pedagógus és 120 ezer tanuló vett részt a Digitális Pedagógiai Módszertani Központ (DPMK) szervezésében és az Informatikai Vállalkozók Szövetségének (IVSZ) közrem...
(Forrás: Magyar Idők)
--
2018.04.24.
Aki jó szakmát választ, arra biztos jövő vár
Nemzeti érdeknek nevezte egy tegnapi eseményen a kormányfő, hogy olyan fiatalokat neveljenek, akiknek piac- és versenyképes tudásuk van. Orbán Viktor szerint választ kell adni arra a gyakorlatra...
(Forrás: Magyar Idők)
--
2018.04.24.
Gyerekbántalmazás miatt nyomoznak egy budapesti iskola igazgatója ellen
Gyermekbántalmazási ügybe keveredett Putnoki Zsolt, a Budapest XIII. Kerületi Ének-zenei és Testnevelési Általános Iskola igazgatója, a Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Újkenéz korábbi fideszes...
(Forrás: 24.hu)
--
2018.04.24.
Nekik is sikerült, mint a Talpas lányának
Tiszabőn, az ország egyik legszegényebb településén még mindig nagy szónak számít, ha valakinek sikerül leérettségiznie. Nagyon hamar, sokszor már az első évben otthagyják az középiskol...
(Forrás: abcug.hu)
--
2018.04.24.
Én nem vagyok szakember, de a szívemben van
Egy kis békési faluban nem mindennapi kapcsolatra bukkanhatunk egy látássérült kisfiú és tanítónénije között. Zsóriné Hocz Anikó amikor meghallotta, hogy Balázs az osztályába érkezik...
(Forrás: abcug.hu)
--
2018.04.24.
Többet keres a kezdő buszsofőr, mint egy egyetemi adjunktus
Bár az egyetemi oktatóknak 2015 óta negyedével (26,8 százalékkal) nőtt a bére, ez így is csak az egyetemi hierarchia tetején jelent elfogadhatónak hangzó pénzt. Egy egyetemi tanár alapesetben...
(Forrás: Index)
--
2018.04.24.
Fábry Béla: Akkor most?
Szomorú kép körvonalazódik. Még az eddigi piszkosszürke tónus is sötétebbé válik. Reménytelen a helyzet? Amíg a pályán látó mértékadó szakemberek nem kongatják fülsiketítő módon...
(Forrás: Népszava)
--
2018.04.24.
Beszóltak Orbánnak a gyenge kompetenciatesztek miatt
A Tanítanék Mozgalom azt írta Orbán Viktornak, hogy „a magyar gyerekek és fiatalok szövegértési és matematikai készségei rettenetesen gyengék. Különösen a leszakadó régióban élők...
(Forrás: index)
--
2018.04.24.
Balog után ki rázza gatyába Orbán demográfiai súlypontú minisztériumát?
Telnek a hetek, röpködnek a nevek: Balog Zoltán hétfőn bejelentett távozása után egyelőre ennyit lehet biztosan állítani arról, hogy ki vezetheti a negyedik Orbán-kormány várhatóan legnagyobb...
(Forrás: hvg.hu)
Utolsó üzenetek:
  OFOE

Kedves Nikoletta! Elnézést kérünk a késedelmes válaszért. Pedagógiai végzettséggel gyakornoki státuszban is el lehet látni osztályfőnöki megbízatást. Üdvözlettel a szerkesztőség

--
  Molnár Nikoletta

Kedves OFEOE Szerkesztőség!

Érdeklődni szeretnék: határozott idejű, gyakornoki besorolásban lévő, abszultóriummal rendelkező pedagógus kaphat-e osztályfőnöki feladatokat, rendelkezhet-e osztályfőnöki munkakörrel, vagy van esetleg valamilyen jogszabály, ami kizárja ezt?

Köszönöm válaszukat! Nikoletta

--
  Dr Pulinkáné Balázs Mariann

Kedves OFOE Szerkesztőség!
Szeretnék az osztalyfonok.hu oldalon regisztrálni. Mi a módja?
Elsősorban az oktatófilmeket tudnám a nyolcadikos osztályomban hasznosítani, de biztosan találok majd egyéb fontos és munkámat segítő információt, ismeretet is.
Köszönettel
Dr Pulinkáné Balázs Mariann tanár és igazgatóhelyettes
Bodrogkeresztúri Eötvös József Általános Iskola

--
  OFOE

Kedves Ancsa!

Az a kérdés, hogy határozott vagy határozatlan idejű jogviszonyod van-e. Közös megegyezéssel mindkettőt meg lehet szüntetni a
megállapodásnak megfelelő időben (ezért közös megegyezés).Lemondással a határozatlan idejű
jogviszony szüntethető meg, ebben az esetben van két hónap lemondási idő. A munkáltató kötelezhet a lemondási idő ledolgozására.

Ha a közalkalmazott nem hajlandó a lemondási időt ledolgozni, és jogellenesen távozik, köteles a lemondási időre járó távolléti díjat megfizetni.
Ha a határozott időtartamú jogviszonyát szünteti meg jogellenesen, a határozott időből még hátralévő időre járó, de legfeljebb háromhavi
távolléti díjnak megfelelő összeget köteles megfizetni (Mt. 84. §).

Reméljük, segítettünk a megfelelő döntés meghozatalában.

Üdvözlettel az OFOE Szerkesztősége

--
  Szász Anna

Még nem egészen egy éves részmunkaidős közalkalmazotti jogviszonyomat szeretném megszüntetni,másik munkahelyre teljes időben,kedvezőbb feltételekkel vennének fel szintén közalkalmazottként. Közös megegyezéssel akarnak elengedni,de 2 hónapot la akarnak velem még dolgoztatni. Az új munkáltató viszont nem tud 2 hónapig várni rám, nekik most kellene is a munkaerő.Mit tehetek abban az esetben ha nem szeretném letölteni a két hónapot? Szeretnék azonnal eljönni erről a munkahelyről.Kell-e ebben az esetben nekem fizetnem bármit is? Jó-e a közös megegyezés és egyáltalán kiköthetnek-e közös megegyezés esetén is 2 hónap letöltendő időt?
Válaszát előre is nagyon szépen köszönöm! Üdvözlettel: Ancsa

--
  OFOE

Kedves Gabriella!

A 326/2013. (VIII. 30.) Korm. rendelet 17. § (4) A
neveléssel-oktatással lekötött munkaidejét meghaladóan a pedagógusnak
további tanórai és egyéb foglalkozás, pedagógiai szakszolgálati
közvetlen foglalkozás megtartása akkor rendelhető el, ha

a) a munkakör nincs betöltve, a pályázati eljárás idejére,

b) a munkakör nincs betöltve, és az álláshelyre kiírt nyilvános
pályázat sikertelen volt, feltéve, hogy a munkaközvetítési eljárás
sikertelen maradt, és a pedagógusok állandó helyettesítési
rendszerében sem áll rendelkezésre megfelelő szakember vagy

c) a betöltött munkakör feladatainak ellátása betegség, baleset vagy
egyéb ok miatt váratlanul lehetetlenné vált.

Mivel itt már régóta nem erről van szó, és kérdés, hogy egyáltalán
meghirdették-e, illetve hányszor hirdették meg az álláshelyet. Az eddigi
kifizetés a már teljességgel hatályát vesztett, és rendkívül hátrányos
KLIK-es kollektív szerződés alapján történt. Az új KSZ-ekben pont ezt
a kérdést nem szabályozzák, tehát marad a munka törvénykönyve, amely
szerinti rendkívüli munkaidőben végzett munka díjazása alapján kell
kifizetni szerintünk a többletórákat https://net.jogtar.hu/jr/gen/
hjegy_doc.cgi?docid=A1200001.TV
A 143. § szerinti 50 százalékos bérpótlékkal (tehát összesen az egy órára
eső
illetmény 150 százalékával). A másik megoldás az átalánydíjazásról
szóló megállapodás, amelyet tehát a munkáltató nem egyoldalúan határoz
meg. Ez tipikusan olyan ügy, amelyet valószínűleg nem fog
tudni egyedül érvényesíteni.

Érdemes lenne kapcsolatba lépnie valamelyik pedagógus szakszervezettel.
Ajánlom a Pedagógusok Demokratikus Szakszervezetét, ahol kiváló
jogász áll a tagok rendelkezésére. Ez a válasz is az ő segítségükkel
született.

Üdvözlettel
Szekszárdi Júlia

--
  Havasi Gabriella

Tisztelt OFOE!

Általános iskolában tanítok, mint tanító, osztályfőnök. A 20117/18. tanévben úgy alakult , hogy az osztályomból szeptember 2. felétől elment a napközis kollégám, és azóta sem sikerült betölteni az állását. Így 3-2 arányban egy kolléganőmmel végezzük el ezt a betöltetlen állást. Kérdésem, hogy ilyen esetben hogy , miként kell elszámolni a "helyettesítést"?
Mindketten letanítjuk a délelőtti óráinkat, minden osztályfőnöki munkát elvégzünk, és rögtön, szünet nélkül folytatjuk egy üres állást betöltve. szerintem ez egy másik munkakör betöltése, és ketten még a kezdő pedagógus bérét sem kapjuk meg. Az óradíjunk a legalapabb fizetésnek a heti 32 ed része.
Utólag kezdhetek-e ezzel a problémával valamit, vagy 35. év után kb 1000 ft az óradíjam?
Végül is két kérdés fogalmazódott meg. 1. az "üresállás" betöltése + munka mellett hogy számolandó el? "2. Hogy számolják az órabéremet?

Előre is köszönöm, és kíváncsian várom válaszukat.
Üdvözlettel Havasi Gabriella

--
  OFOE

Kedves Magdolna! Kérdésére részletes választ küldtünk az itt megadott freemailes címre. Ha esetleg nem kapja meg, kérjük, küldjön egy másik elérhetőséget erre a címre: osztalyfonokok@gmail.com
Üdvözlettel a szerkesztőség

--
  OFOE

Kedves Magdolna, ez kemény munkajogi kérdés, és utána kell kérdeznünk. Egy kis türelmet kérünk, fogunk majd válaszolni. Üdvözlettel a szerkesztőség

--
  OFOE

Kedves Sándor Ferenc!
Azt javaslom, hogy forduljon az iskolavezetéshez, és ők vegyék fel a kapcsolatot az illetékesekkel. Valóban lépni kell, komolyan venni ezeket a jelzéseket. Üdvözlettel az OFOE szerkesztősége nevében Szekszárdi Júlia

--
Üzenő Kommentek   RSS
Utolsó 10 hozzászólás:

[H.M.:] Kedves Jázmin! Nagy örömmel és egy picit torokszorító érzéssel olvastam a sorait (az írás közkinccsé válása, és az egyik gondolat okozta az ambivalens érzést). Amit Ön leírt, azt nagy nemzetközi és hazai kutatások is alátámasztják: azok a hallgatók a legsikeresebbek, a […]
Gondolatok a tanítóképzésről (Egy tanítójelölt naplójából) »

--

[Anna:] Bár olyan eccerű lenne, hogy vasszigor, oszt' kész... Az egyén vagy csoport, amely a problémákat nem hajlandó tudomásul venni, hanem saját tudattalanjába száműzi, vagy a fegyelem válaszát adja rá, azaz elfojtja, s ez lényegileg ugyanaz, a robbanás felé halad. Lehet […]
Szegregáció »

--

[Szekszárdi Júlia:] Kedves KGY! Nem kétséges, hogy a szülők felelőssége óriási, de az Ön által ajánlott „vasszigorral” itt semmire sem mennénk. A szegregáció következményeiről lehet olvasni a bejegyzésben, és ugyanerről van szó a Gettórenoválás és iskolai szegregáció egyházi […]
Szegregáció »

--

[KGY:] Kedves Nóra! Ön hatalmasat téved a felelősség magállapításában! A gyermekért elsősorban 95% a szülők a felelősek a társadalmi felelősség csak a maradék 5%-ban kérhető számon, miután a szülő teljesítette a tőle elvárható részt. Nevelni a családban lehet a többi gyenge […]
Szegregáció »

--

[Varga Zsolt:] Az állam társadalmi igényt elégít ki, lásd: https://www.es.hu/cikk/2018-03-09/rado-peter/2018-az-oktataspolitikai-remenytelenseg-eve.html
Szegregáció »

--

[Gyulai Sándor:] Gratulálok, Ibolya! Örömmel tölt el, hogy iskolánkban ilyen innovációk valósulhatnak meg. További sikereket kívánok: Gyulai Sándor, a Hajdúböszörményi Bocskai István Gimnázium intézményvezetője
Digitális történetmesélés az oktatási nevelési folyamatban 3. - DST a történelem és társadalomismeret tanításában »

--

[Leiner Károly:] Kedves Zoltán, nekem szerencsém van, mert gyógypedagógusként több tantárgyat is taníthatok, így magammal kell "egyezkednem". De: voltam tanító bácsi is - ott is könnyedén megoldható a feladat. Ahol nem, ott a kollégákkal kell összedolgozni. Nézzünk egy példát: […]
Digitális történetmesélés a nevelési-oktatási folyamatban 2 – Csetlő-botló történetek – SNI-sek a virtuális világban »

--

[Zoltán:] Gratulálok! Fogyatékosokkal ilyen teljesítményt elérni nem akármilyen pedagógiai munkáról árulkodik. De mindez hogyan fér bele a mai iskolába, a NAT-ba, a kerettantervekbe? Milyen órák keretében lehet ezeket a lépéseket, eszközöket alkalmazni?
Digitális történetmesélés a nevelési-oktatási folyamatban 2 – Csetlő-botló történetek – SNI-sek a virtuális világban »

--

[Gyulai Sándor:] Angela Lee Duckworth előadása a TED-en: https://www.ted.com/talks/angela_lee_duckworth_grit_the_power_of_passion_and_perseverance
PSZICHOháttér 33. – Grit, avagy a fogcsikorgató szívósság »

--

[OFOE:] Kedves Kérdezőnk! Ha a pedagógusképzésben dolgozott, akkor a rendelet (326/2013) 6.& f szerint a teljes ott eltöltött időszak gyakorlati időnek számit, különben marad a ped1. Viszont a ped.2 átugrásával jelentkezhet kutatótanárnak. Amennyiben 1958. szeptember 1. előtt […]
Mit kell tudni az életpályamodellről? »

--
OFOE (2001–2018) | Rólunk | Dokumentumok | Impresszum | Kapcsolat | RSS | Partnerek