OFOE a Facebook-on
Nyomtatóbarát változat Link küldése
2011. december 11.
» Hozzászólások (0)
Címkék:
     

A KamaszPanasz.hu az Év honlapja, a WEBBeteg.hu minőségi díjas egészségügy kategóriában

A KamaszPanasz jelenleg az egyetlen olyan tematikus oldal, amely a tizenéves korosztály számára kínál egészséggel, egészséges életmóddal foglalkozó cikkeket a klasszikus orvoslás és a szülők által is elfogadott szellemben, ám a kamaszok nyelvén megfogalmazva.

A portál 2008 decembere óta üzemel, három év alatt négyezer cikk látott napvilágot rajta. A technológiai fejlődést és a felhasználók igényeinek változását fölismerve a H2Online Kft. úgy döntött, hogy 2011 szeptemberétől új külsővel, ám változatlanul minőségi tartalommal folytatódjon a KamaszPanasz egészségtudatos életmódra nevelő munkája.

A KamaszPanasz küldetése, hogy a trendi, a tinik szívéhez közel álló dizájnú oldalon, olyan orvosok, pszichológusok és más szakemberek közreműködésével készült hiteles információkat közvetítsen, amelyek segítenek teljes körű tájékoztatást nyújtani a felnőtté éréssel együtt járó testi-lelki változásokkal kapcsolatban. A portál létrehozásának edukációs célja az volt, hogy a tinik ne csak egymástól kapjanak információt az őket foglalkoztató kérdésekben, hanem legyen egy olyan fórum, ahol kényes témákban akár szakemberektől is kérdezhetnek. A portál tapasztalati szerint az intim témák, a szex és az önbizalomhiánnyal összefüggő lelki problémák azok a ciki témák, amelyekben a tinik segítséget várnak.

Minőségi díjas a WEBBeteg.hu

A WEBBeteg.hu immár harmadik alkalommal kapta meg egészségügy kategóriában az Év Honlapja Minőségi Díjat (2008, 2009, 2011), amellett, hogy tavaly elnyerte a kategória legjobbjának odaítélt Év honlapja 2010 elismerést. A WEBBeteg.hu szakmai munkáját a versenyben immár negyedik alkalommal ismerik el díjjal, amely azt jelzi, hogy a portál kitűzött minőségi céljait az olvasókon kívül a szakmai zsűri is elismeri.

Az ünnepélyes díjátadóra 2011. december 2-án este került sor Budapesten, a Hotel Helia-ban. A zsűritagok az értékelésnél súlyozott pontszámmal vették figyelembe a kategóriának megfelelő tartalmakat valamint az általános szempontok mellett a dizájn, a navigáció, az innovatív megoldások, a látogatókban keltett összbenyomást és az interaktív megoldásokat is értékelték. Bővebben az év honlapja versenyről: http://azevhonlapja.hu/

Bővebb információ:
Sztankó Péter
WEBBeteg.hu főszerkesztő
Mobil: +36 (30) 945-7965
sztanko.peter[kukac]h2online[kukac]hu

Kirilla József
KamaszPanasz portálmenedzser
Mobil.: + 36 30/864 42 41
kirilla.jozsef[kukac]h2online[kukac]hu

--

Linkek

--

 » Kommentálom
 Kommentálom «
Várjon...

A hozzászólások megengedett tartalmával kapcsolatban lásd kommentelési irányelveinket.

Címkefelhő    Összes címke »
 Sajtófigyelő    Összes hír »
2016.06.27.
Ez már nemcsak a szolidaritás sorvadása, hanem az odafigyelésé is
„A KLIK örömmel működött közre, hogy minden kitűnő tanuló bizonyítványa mellé eljussanak a cirkuszjegyek”. Szám szerint 112 ezer, az ország 2000 állami általános iskolájába. A cirkuszv...
(Forrás: Tabunyitogató)
--
2016.06.27.
Újra Horváth Pétert választották
Horváth egyedüliként indult a posztért, helyettese pedig Iszák Tibor lett. Az újrázó elnök köszöntőjében bizalmat kért a további munkához. Az NPK 2014-es megalakulását kritikák kís...
(Forrás: HírTV)
--
2016.06.27.
Egyre több a fiatal iskolakerülő
A középiskolákban valóban csökken az iskolakerülő diákok száma, az általános iskolákban a szigorú szankciók ellenére folyamatosan romlik a helyzet. A szakképző intézményekben mért...
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2016.06.26.
Kockás Körök találkozója – 2016. június 24.
„Jó gyakorlatok megosztása” érdekében a HÍVATLANUL Hálózat, együttműködve a Tanítanékkal beszélgetés-sorozatot szervez. Az első találkozót június 24-én a budapesti Zöldkakas Lí...
(Forrás: Hívatlanul)
--
2016.06.26.
"Nem lehet a Himalájával kezdeni" - interjú Fenyő D. György magyartanárral
A mostani kormányzat szerint a felemelkedés útja, ha létrehozunk minden diák számára érvényes standardokat.Az előírt standard szükségképpen nem lehet más, mint a középosztály tudása...
(Forrás: Magyar Narancs)
--
2016.06.26.
Simay E. I.: Tanítani? Válasz Fábián Andrásnak
Amikor tehát Fábián Andrástól azt olvassuk, hogy „a széleskörű társadalmi támogatottságot élvező pedagógus-tüntetés és sztrájkok után és előtt már komoly hangulatkeltés folyt”,...
(Forrás: huppa.hu)
--
2016.06.26.
L. Ritók Nóra: Alapjogok
Akkor honnan tanulhatnák ezt meg a gyerekek? A családjuktól? A tudás- és képességhiányos szülőktől, akik maguk sem tudnak ebből átörökíteni semmit? A települési közösségektől? Ahol...
(Forrás: Nyomor széle/hvg.hu)
--
2016.06.26.
A józan ész nem elég, tüntetni kell! – interjú Miklósi Lászlóval, a TTE elnökével
Újra kell gombolni a kabátot! Ezért is lett a TTE alapító tagja a Civil Közoktatási Platformnak, igyekszünk képviselni az álláspontunkat, a platform pedig megtisztel engem azzal, hogy az egyik...
(Forrás: Librarius)
--
2016.06.26.
Fábián András: Tanítani
Vigyázzunk a pedagógusokra, ne hagyjuk őket céltáblává válni, vezetőik lejáratásában segédkezni. Ne hagyjuk vészesen bomló társadalmunkat tovább bomlasztani. A kormány spin-doktorai...
(Forrás: huppa.hu)
Utolsó üzenetek:
  OFOE

Kedves Helena! A magántanulói státuszt a Köznevelési Törvény 55.§-a szabályozza: „(1) Az igazgató a gyakorlati képzés kivételével a tanulót kérelmére – kiskorú tanuló esetében a szülő kérelmére – felmentheti az iskolai kötelező tanórai foglalkozásokon való részvétel alól, ha a tanuló egyéni adottságai, sajátos nevelési igénye, továbbá sajátos helyzete ezt indokolttá teszi. Az igazgató a tanulót kérelmére mentesítheti a készségtárgyak tanulása alól, ha azt egyéni adottsága vagy sajátos helyzete indokolttá teszi. Az iskolában – kivéve, ha az intézmény e törvény rendelkezéseinek megfelelően egész napos iskolaként működik – az igazgató a tanulót a szülő kérelmére felmentheti – az általános iskolában tizenhat óra előtt megszervezett egyéb foglalkozás alól.
(2) A magántanulót – az iskolában vagy azon kívül folyó gyakorlati képzés kivételével – az iskola valamennyi kötelező tanórai foglalkozása alól fel kell menteni. Az iskolai rendszerű szakképzésben a magántanulókra vonatkozó részletes szabályokat a szakképzésre vonatkozó jogszabályok határozzák meg.(3) Az, akit felmentettek a kötelező tanórai foglalkozásokon való részvétel alól, az igazgató által meghatározott időben, és a nevelőtestület által meghatározott módon ad számot tudásáról.”

Tehát az intézmény határozza meg a számonkérés idejét és módját. Javasoljuk, hogy a részletekről az érintett iskolában tájékozódjanak.

--
  Hajnal Helena

Tisztelt OFOE!

Magántanuló gyermeknek a készségtárgyakból is
(ének, technika, torna, rajz, ha ezekből nincs felmentve)
kell, hogy keletkezzen félévi, év végi osztályzata?

Ha igen, hogyan? Mit kell teljesítenie, tennie a gyermeknek?
Kérem, azt is írják meg, hogy hol, milyen törvényben van szabályozva ez.

Nagyon köszönöm.

--
  OFOE

Kedves Gergely! Figyelmébe ajánljuk a Digitális nemzedék konferenciák anyagát. 2012 óta már idén az 5. alkalommal fog sor kerülni a rendezvényre. A fiatalok szociális terével foglalkozott Ujhelyi Adrienn 2013-ban, a tanulmányát itt találja: http://digitalisnemzedek.hu/wp-content/uploads/2013/03/digitalisnemzedek-konferencia-2013.pdf. Ha kutatni szeretné a témát, érdemes a portál teljes anyagát átnézni, mert a konferenciakötetek mellett folyamatosan közzé tesszük a témához kapcsolódó egyéb tanulmányok linkjeit is. Eredményes munkát kívánunk!

--
  Kiss Gergely

Tisztelt OFOE! Pszichológus hallgatóként kutatási témámnak választottam a modern technikai eszközök hatását a fiatal felnőttek csoportjainak szociometriai szerkezetére. Arról szeretném kikérni a véleményüket, és tapasztalatukat, hogy ezek az eszközök és fórumok összébb húzzák ezeket a csoportokat, vagy sokkal inkább destabilizálják, mivel senki nincs rákényszerítve az osztályára. Akár a szünetekben is chatelhet a más csoportból való barátokkal. Válaszukat és véleményüket előre is köszönöm!

--
  Szekszárdi Júlia

Kedves "Morcos"! Azóta már túl vannak a felvételin, tehát jó, ha más tárgyakból is megalapozott tudással mennek a középiskolába. Továbbra is azt gondolom, hogy meg kellene próbálni tisztázni a dolgot a tanárnővek, mérlegelni, hogy valóban megviseli-e a gyerekeket, ami történt, vagy már túl vannak rajta. Ha a helyzet elmérgesedne, tehát kimondottan rontaná a gyerekek eredményét, közérzetét, akkor (esetleg az osztályfőnök közvetítésével) kellene a szülőknek beszélni az érintett tanárral. Ha annyira elviselhetetlen a helyzet, az igazgatóhoz, a fenntartóhoz, végső soron az ombudsmanhoz is lehet fordulni. Mivel nem ismerem a pontos körülményeket, ennél többet nem tudom tanácsolni.

--
  Morcos

Mielőtt beavatkozhattam volna a tanárnő már "rendezte" az osztállyal a kérdést. Mivel reklamálni mertek, innentől minden órán írnak. De nyilván nem akar rosszat azoknak a nyolcadikos gyerekeknek, akik most a felvételi környékén inkább a matematikára és a magyarra koncentrálnának, és amúgy is le vannak terhelve.

--
  OFOE

Kedves Eszty! Nagyon sajnáljuk, hogy így alakult az ügy. Úgy tűnik, a tanító teljesen elveszítette az Ön bizalmát, és a megismert tények alapján nem is alaptalanul. Ha végleg úgy döntött, hogy elviszi a gyerekét, akkor tegyen úgy, de akkor is javaslom, hogy próbálják tisztázni az ügyet a pedagógussal, ne maradjon ilyen keserűség Önben és a gyerekében. Lehet, hogy szerencsésebb lett volna, ha nem a szülőknek panaszkodik, hanem azonnal az érintett tanítóhoz fordul, hátha megelőzhető lett volna a dolog elmérgesedése. A helyzet Önök között annyira feszültté vált, hogy talán jobb, ha iskolát és környezetet váltanak. Mielőtt feljebb lépne (önkormányzat, klik) az iskola vezetőjével kellene beszélnie, hátha segít a probléma feldolgozásában. Az indulat (ha jogos is) rossz tanácsadó, a feljelentést meg csak a legvégső esetben javaslom.

--
  Eszty

Elkergethet?

--
  Eszty

Tisztelt Ofő!
Tanácsot szeretnék kérni..
Most szeptemberbe kezdte gyernekem az első osztályt.Sajnos konfliktus alakult ki a gyermekem ofőkével aki egyben a magyar tanára is.Nem tudott e gyerek betűket össze olvasni.Ezt én elpanaszkodtam más szülőknek..Milyen rossz ez a tanár..nem hagy időt a gyereknek hogy rájöjjön hogy kell olvasni..Ez hamar a fülébe jutott.
Vita volt belőle.Azt mondta nekem hogy vigyem el a gyereket az osztályból mert nem szereti..Többször is bocsánatot kértem.De nem fogadta..Mondtam ha kell letérdelek..De nem érdekli..vigyem a gyereket..De más iskolába mert itt a kollégák kifogják fogni...Ez októberbrn volt..Nem vittem el a gyereket..Most farsang lesz ujjabb konfliktus..ő üzeni betanitja a táncot a gyereknek ha muszàj..de a jelmezt varrassam meg..mert nem hajlandó.üzente a gyerekkel egy papiron..selyem anyag..zöld..hasuk.sàrga..mert békák lesznek..már tudom hogy az anyukája varrja a többi gyereknek...Tehát még utál a gyermekemmel egxütt.Ugy döntöttem hogy a félévi utàn uj suliba kezd a lányom..
De még nem vagxok hajlandó ennyibe hagyni..Jelentem a polghivatakba..járásnál..klikknél..
Mert rosszul esett neki elhiszem..de kértem könyörögtem..milyen tanár?Ez egy életpálya...Nem tehet ilyet..Hogy a gyerekemet is utálja..

--
  OFOE

Kedves Kérdezőnk! Megértem, hogy rosszul érinti a dolog, lehet, hogy haragos, talán indulatos is. Miután megnyugodott, tájékozódjon pontosan az ügyről, esetleg beszéljen más szülőkkel is, hogy világosan lássa a körülményeket, valóban így történt minden, ahogyan most gondolja. Beszéljen az érintett tanárral, próbálja tisztázni a dolgot. Nem hiszem, hogy egy pedagógus szándékosan ártani akarna a tanítványának, és az sem valószínű, hogy a gyerekek jövője ezen az egy osztályzaton múlik. Meg lehet kérni az osztályfőnököt, hogy közvetítsen, segítsen visszaállítani az igen csak megingott bizalmat. Remélem, sikerül a lehető legszerencsésebben túl kerülni a problémán.

--
Üzenő Kommentek   RSS
Utolsó 10 hozzászólás:

[OFOE:] A Losonc téri Általános Iskola KIP-es gyakorlatáról az Abcug.hu közölt a közelmúltban érdekes írást: Prókai Eszter: Másképp kell tanítani, akinek előző este elvitték az apját
Egy könyv és egy látogatás ürügyén a KIP-ről »

--

[Marcsi:] Kedves Mindenki! Véletlen kerültem az oldalra és én is csodálkozom, mert bizony nekünk is esküt kellett tenni a diplomaosztón sőt a szöveg is hasonló volt. 1989-ben végeztem a Szarvasi Óvónőképző Intézetben és komolyan vettem az eskütételt,s a mai napig betartom amire […]
Tanári eskü »

--

[Erzsébet Peifer:] Kedves Kocsis János! Önnek teljesen igaza van, amikor azt mondja, én csupán magamról beszélek, pedagógusként, nem a gyerekekkel való kapcsolataimról, rezdülésekről, stb. A kettő külön világ. Tudom, meghatóbb lenne arról írni, hogy honnan hova jutottunk, s hogy az mekkora […]
Gondolatok a (gyógy)pedagógiáról »

--

[Leiner Károly:] Ebben a gyönyörű írásban a pedagógus éppen azért kerül a középpontba, mert odahelyeződik a gyerekekért érzett vívódásai miatt. Ha nem elhivatott pedagógus "morgolódását" olvasnánk, akkor meg sem született volna ez az írás. Másrészről a nevelés-oktatás […]
Gondolatok a (gyógy)pedagógiáról »

--

[Juli:] Kedves János! Ha egy ember, legyen akár pedagógus, belső gondokkal küzd, labilis, akkor első sorban magára figyel, minden egyéb a háttérbe szorul. A gyerekekkel való hatékony foglalkozás alapfeltétele, hogy mi magunk álljunk a lábunkon. Ez az szépirodalmi értékű írás pedig […]
Gondolatok a (gyógy)pedagógiáról »

--

[kocsis jános:] mind a három szöveg-ben csak magáról beszél... holott a gyerekekkel való kapcsolatokban a gyerekeről van szó... egy "szakember" nek tudni kéne, hogy a gyerekeket nem arra kell megtanítani, amit mi már tudunk... hanem arra, hogy azt tanulják meg önállóan, amit még ők nem […]
Gondolatok a (gyógy)pedagógiáról »

--

[pedagógus:] Tisztelt Kolléganő! Önnek igaza van, de be kell látnia, ilyen módszerrel mint a nyílt levél, vajmi keveset lehet elérni. Az elmúlt időszak megmutatta, hogy képtelenek vagyunk eredményt felmutatni a mai hatalom ámokfutásával szemben.Nincs tolerancia, nincs kompromisszum […]
Nyílt levél az EMMI-nek a szakképzés tervezett átalakítása kapcsán »

--

[Vau:] Jó, hogy mindenhol vannak jó és érző szívű tanárok.
Nyílt levél az EMMI-nek a szakképzés tervezett átalakítása kapcsán »

--

[Nagy Eszter:] Nagyon tetszik, köszönöm!
Nyílt levél az EMMI-nek a szakképzés tervezett átalakítása kapcsán »

--

[István:] Bravó Blanka!
Nyílt levél az EMMI-nek a szakképzés tervezett átalakítása kapcsán »

--
OFOE (2001–2016) | Rólunk | Dokumentumok | Impresszum | Kapcsolat | RSS | Partnerek