OFOE a Facebook-on
Nyomtatóbarát változat Link küldése
2011. december 11.
» Hozzászólások (0)
Címkék:
     

A KamaszPanasz.hu az Év honlapja, a WEBBeteg.hu minőségi díjas egészségügy kategóriában

A KamaszPanasz jelenleg az egyetlen olyan tematikus oldal, amely a tizenéves korosztály számára kínál egészséggel, egészséges életmóddal foglalkozó cikkeket a klasszikus orvoslás és a szülők által is elfogadott szellemben, ám a kamaszok nyelvén megfogalmazva.

A portál 2008 decembere óta üzemel, három év alatt négyezer cikk látott napvilágot rajta. A technológiai fejlődést és a felhasználók igényeinek változását fölismerve a H2Online Kft. úgy döntött, hogy 2011 szeptemberétől új külsővel, ám változatlanul minőségi tartalommal folytatódjon a KamaszPanasz egészségtudatos életmódra nevelő munkája.

A KamaszPanasz küldetése, hogy a trendi, a tinik szívéhez közel álló dizájnú oldalon, olyan orvosok, pszichológusok és más szakemberek közreműködésével készült hiteles információkat közvetítsen, amelyek segítenek teljes körű tájékoztatást nyújtani a felnőtté éréssel együtt járó testi-lelki változásokkal kapcsolatban. A portál létrehozásának edukációs célja az volt, hogy a tinik ne csak egymástól kapjanak információt az őket foglalkoztató kérdésekben, hanem legyen egy olyan fórum, ahol kényes témákban akár szakemberektől is kérdezhetnek. A portál tapasztalati szerint az intim témák, a szex és az önbizalomhiánnyal összefüggő lelki problémák azok a ciki témák, amelyekben a tinik segítséget várnak.

Minőségi díjas a WEBBeteg.hu

A WEBBeteg.hu immár harmadik alkalommal kapta meg egészségügy kategóriában az Év Honlapja Minőségi Díjat (2008, 2009, 2011), amellett, hogy tavaly elnyerte a kategória legjobbjának odaítélt Év honlapja 2010 elismerést. A WEBBeteg.hu szakmai munkáját a versenyben immár negyedik alkalommal ismerik el díjjal, amely azt jelzi, hogy a portál kitűzött minőségi céljait az olvasókon kívül a szakmai zsűri is elismeri.

Az ünnepélyes díjátadóra 2011. december 2-án este került sor Budapesten, a Hotel Helia-ban. A zsűritagok az értékelésnél súlyozott pontszámmal vették figyelembe a kategóriának megfelelő tartalmakat valamint az általános szempontok mellett a dizájn, a navigáció, az innovatív megoldások, a látogatókban keltett összbenyomást és az interaktív megoldásokat is értékelték. Bővebben az év honlapja versenyről: http://azevhonlapja.hu/

Bővebb információ:
Sztankó Péter
WEBBeteg.hu főszerkesztő
Mobil: +36 (30) 945-7965
sztanko.peter[kukac]h2online[kukac]hu

Kirilla József
KamaszPanasz portálmenedzser
Mobil.: + 36 30/864 42 41
kirilla.jozsef[kukac]h2online[kukac]hu

--

Linkek

--

 » Kommentálom
 Kommentálom «
Várjon...

A hozzászólások megengedett tartalmával kapcsolatban lásd kommentelési irányelveinket.

Címkefelhő    Összes címke »
 Sajtófigyelő    Összes hír »
2016.05.26.
Dühös tanárok szállják meg a Várkert Bazárt júniusban
Üzennünk kell a kormánynak, hogy ők is megértsék: az az irány, amellyel a közoktatásról gondolkodnak, tragikus. Nem szolgálja sem a gyerekek, sem az iskolák jövőjét. Az Európai Unióban...
(Forrás: Népszava)
--
2016.05.26.
Vekerdy Tamás: Az iskolának fogalma sincs, milyen egy gyerek
A gyereket nem kell fejleszteni, ezt a legtöbb szülő tudja, csak hülyék vagyunk, és nem tudjuk megállni. Pedig éppen hogy abból lesz jó eséllyel topmenedzser, aki gyerekkorában szabadon já...
(Forrás: divany.hu/Index)
--
2016.05.26.
Tankönyvkísérlet
A Tankönyvesek Országos Szakmai Egyesülete szerint a kormány egyre inkább az állami kiadók felé tereli az iskolákat. A kísérleti kötetek miatt folyamatos a tiltakozás mind a tanárok, mint...
(Forrás: Lánchíd rádió)
--
2016.05.26.
A tanárok negyede sem tanítana jövőre az új, központi tankönyvekből
A leggyűlöltebb könyv az első osztályos környezetismeret-tankönyv lett: a kritikák szerint a könyvnek nincs logikai íve, a grafikák, ábrák kritikán aluliak, a nyelvezete pedig túl elvont...
(Forrás: abcug.hu)
--
2016.05.26.
Részmegoldás született a felvidéki kisiskolák ügyében
Nem oldotta meg a bezárással fenyegetett kis létszámú iskolák helyzetét a szlovák kormány által elfogadott módosító javaslat. A jogszabályváltozás nem törölte el teljesen a kötelező...
(Forrás: Magyar Hírlap)
--
2016.05.26.
Miről álmodnak a magyar gyerekek 2016-ban?
Ha egy gyerek elveszíti a szüleit, kevésbé mer nagyot álmodni – derül ki az SOS Gyermekfalvak felméréséből, amit több száz családban és állami gondoskodásban élő gyerek körében v...
(Forrás: hvg.hu)
--
2016.05.26.
Hoffmann Rózsa szerint nem igaz, hogy megbukott a rendszer
A nagyon fontos vitanapon alig néhány képviselő volt az ülésteremben. A kormánypárt reméli, hogy a teljes államosítás 50-60 milliárdos költsége rendelkezésre áll majd, Palkovics Lászl...
(Forrás: Eduline)
--
2016.05.26.
Országos kompetenciamérés lesz az iskolákban
Országos kompetenciamérést tartanak május 25-én az ország szinte összes iskolájában, több mint 266 ezer diák részvételével – közölte az Oktatási Hivatal. Összesen 2636 iskola 3586...
(Forrás: Edupress)
--
2016.05.26.
Milliárdok jutnak az iskolák állami kezelésbe vételére
Ötvenöt milliárd forinttal emeli a költségvetés kiadásait, hogy jövőre minden közoktatási intézmény állami fenntartásba-kezelésbe kerül, de ha további forrásokra lesz szükség, a korm...
(Forrás: Edupress)
Utolsó üzenetek:
  OFOE

Kedves Gergely! Figyelmébe ajánljuk a Digitális nemzedék konferenciák anyagát. 2012 óta már idén az 5. alkalommal fog sor kerülni a rendezvényre. A fiatalok szociális terével foglalkozott Ujhelyi Adrienn 2013-ban, a tanulmányát itt találja: http://digitalisnemzedek.hu/wp-content/uploads/2013/03/digitalisnemzedek-konferencia-2013.pdf. Ha kutatni szeretné a témát, érdemes a portál teljes anyagát átnézni, mert a konferenciakötetek mellett folyamatosan közzé tesszük a témához kapcsolódó egyéb tanulmányok linkjeit is. Eredményes munkát kívánunk!

--
  Kiss Gergely

Tisztelt OFOE! Pszichológus hallgatóként kutatási témámnak választottam a modern technikai eszközök hatását a fiatal felnőttek csoportjainak szociometriai szerkezetére. Arról szeretném kikérni a véleményüket, és tapasztalatukat, hogy ezek az eszközök és fórumok összébb húzzák ezeket a csoportokat, vagy sokkal inkább destabilizálják, mivel senki nincs rákényszerítve az osztályára. Akár a szünetekben is chatelhet a más csoportból való barátokkal. Válaszukat és véleményüket előre is köszönöm!

--
  Szekszárdi Júlia

Kedves "Morcos"! Azóta már túl vannak a felvételin, tehát jó, ha más tárgyakból is megalapozott tudással mennek a középiskolába. Továbbra is azt gondolom, hogy meg kellene próbálni tisztázni a dolgot a tanárnővek, mérlegelni, hogy valóban megviseli-e a gyerekeket, ami történt, vagy már túl vannak rajta. Ha a helyzet elmérgesedne, tehát kimondottan rontaná a gyerekek eredményét, közérzetét, akkor (esetleg az osztályfőnök közvetítésével) kellene a szülőknek beszélni az érintett tanárral. Ha annyira elviselhetetlen a helyzet, az igazgatóhoz, a fenntartóhoz, végső soron az ombudsmanhoz is lehet fordulni. Mivel nem ismerem a pontos körülményeket, ennél többet nem tudom tanácsolni.

--
  Morcos

Mielőtt beavatkozhattam volna a tanárnő már "rendezte" az osztállyal a kérdést. Mivel reklamálni mertek, innentől minden órán írnak. De nyilván nem akar rosszat azoknak a nyolcadikos gyerekeknek, akik most a felvételi környékén inkább a matematikára és a magyarra koncentrálnának, és amúgy is le vannak terhelve.

--
  OFOE

Kedves Eszty! Nagyon sajnáljuk, hogy így alakult az ügy. Úgy tűnik, a tanító teljesen elveszítette az Ön bizalmát, és a megismert tények alapján nem is alaptalanul. Ha végleg úgy döntött, hogy elviszi a gyerekét, akkor tegyen úgy, de akkor is javaslom, hogy próbálják tisztázni az ügyet a pedagógussal, ne maradjon ilyen keserűség Önben és a gyerekében. Lehet, hogy szerencsésebb lett volna, ha nem a szülőknek panaszkodik, hanem azonnal az érintett tanítóhoz fordul, hátha megelőzhető lett volna a dolog elmérgesedése. A helyzet Önök között annyira feszültté vált, hogy talán jobb, ha iskolát és környezetet váltanak. Mielőtt feljebb lépne (önkormányzat, klik) az iskola vezetőjével kellene beszélnie, hátha segít a probléma feldolgozásában. Az indulat (ha jogos is) rossz tanácsadó, a feljelentést meg csak a legvégső esetben javaslom.

--
  Eszty

Elkergethet?

--
  Eszty

Tisztelt Ofő!
Tanácsot szeretnék kérni..
Most szeptemberbe kezdte gyernekem az első osztályt.Sajnos konfliktus alakult ki a gyermekem ofőkével aki egyben a magyar tanára is.Nem tudott e gyerek betűket össze olvasni.Ezt én elpanaszkodtam más szülőknek..Milyen rossz ez a tanár..nem hagy időt a gyereknek hogy rájöjjön hogy kell olvasni..Ez hamar a fülébe jutott.
Vita volt belőle.Azt mondta nekem hogy vigyem el a gyereket az osztályból mert nem szereti..Többször is bocsánatot kértem.De nem fogadta..Mondtam ha kell letérdelek..De nem érdekli..vigyem a gyereket..De más iskolába mert itt a kollégák kifogják fogni...Ez októberbrn volt..Nem vittem el a gyereket..Most farsang lesz ujjabb konfliktus..ő üzeni betanitja a táncot a gyereknek ha muszàj..de a jelmezt varrassam meg..mert nem hajlandó.üzente a gyerekkel egy papiron..selyem anyag..zöld..hasuk.sàrga..mert békák lesznek..már tudom hogy az anyukája varrja a többi gyereknek...Tehát még utál a gyermekemmel egxütt.Ugy döntöttem hogy a félévi utàn uj suliba kezd a lányom..
De még nem vagxok hajlandó ennyibe hagyni..Jelentem a polghivatakba..járásnál..klikknél..
Mert rosszul esett neki elhiszem..de kértem könyörögtem..milyen tanár?Ez egy életpálya...Nem tehet ilyet..Hogy a gyerekemet is utálja..

--
  OFOE

Kedves Kérdezőnk! Megértem, hogy rosszul érinti a dolog, lehet, hogy haragos, talán indulatos is. Miután megnyugodott, tájékozódjon pontosan az ügyről, esetleg beszéljen más szülőkkel is, hogy világosan lássa a körülményeket, valóban így történt minden, ahogyan most gondolja. Beszéljen az érintett tanárral, próbálja tisztázni a dolgot. Nem hiszem, hogy egy pedagógus szándékosan ártani akarna a tanítványának, és az sem valószínű, hogy a gyerekek jövője ezen az egy osztályzaton múlik. Meg lehet kérni az osztályfőnököt, hogy közvetítsen, segítsen visszaállítani az igen csak megingott bizalmat. Remélem, sikerül a lehető legszerencsésebben túl kerülni a problémán.

--
  Morcos

Lenne egy etikai-technikai kérdésem. A lányoméknak ma kiosztottak egy témazárót, ahol a legjobb jegy a négyes volt. Ennek az volt az oka, hogy a tanárnő szóban lediktált jegyzet anyagát kérte vissza, és azt ő annak idején rosszul diktálta le az osztálynak, mivel mindenkinél azonosan rosszul szerepelt. Ezt ő nem ismeri el, és mindenkinek levonta a hibapontot érte. A gyerek nyolcadikos, a félévi jegy a továbbtanulásban is számít. Mit tehetünk?

--
  OFOE

Kedves "Mazsola", miután megadtuk a választ, kaptunk másfajta tájékoztatást is, úgy hogy elbizonytalanodtunk. Javasoljuk, hogy keresse fel az Oktatási Hivatal honlapját, ott feltételezhetően megkapja a napra kész választ. Itt a hozzá vezető link.

--
Üzenő Kommentek   RSS
Utolsó 10 hozzászólás:

[Erzsébet Peifer:] Kedves Kocsis János! Önnek teljesen igaza van, amikor azt mondja, én csupán magamról beszélek, pedagógusként, nem a gyerekekkel való kapcsolataimról, rezdülésekről, stb. A kettő külön világ. Tudom, meghatóbb lenne arról írni, hogy honnan hova jutottunk, s hogy az mekkora […]
Gondolatok a (gyógy)pedagógiáról »

--

[Leiner Károly:] Ebben a gyönyörű írásban a pedagógus éppen azért kerül a középpontba, mert odahelyeződik a gyerekekért érzett vívódásai miatt. Ha nem elhivatott pedagógus "morgolódását" olvasnánk, akkor meg sem született volna ez az írás. Másrészről a nevelés-oktatás […]
Gondolatok a (gyógy)pedagógiáról »

--

[Juli:] Kedves János! Ha egy ember, legyen akár pedagógus, belső gondokkal küzd, labilis, akkor első sorban magára figyel, minden egyéb a háttérbe szorul. A gyerekekkel való hatékony foglalkozás alapfeltétele, hogy mi magunk álljunk a lábunkon. Ez az szépirodalmi értékű írás pedig […]
Gondolatok a (gyógy)pedagógiáról »

--

[kocsis jános:] mind a három szöveg-ben csak magáról beszél... holott a gyerekekkel való kapcsolatokban a gyerekeről van szó... egy "szakember" nek tudni kéne, hogy a gyerekeket nem arra kell megtanítani, amit mi már tudunk... hanem arra, hogy azt tanulják meg önállóan, amit még ők nem […]
Gondolatok a (gyógy)pedagógiáról »

--

[pedagógus:] Tisztelt Kolléganő! Önnek igaza van, de be kell látnia, ilyen módszerrel mint a nyílt levél, vajmi keveset lehet elérni. Az elmúlt időszak megmutatta, hogy képtelenek vagyunk eredményt felmutatni a mai hatalom ámokfutásával szemben.Nincs tolerancia, nincs kompromisszum […]
Nyílt levél az EMMI-nek a szakképzés tervezett átalakítása kapcsán »

--

[Vau:] Jó, hogy mindenhol vannak jó és érző szívű tanárok.
Nyílt levél az EMMI-nek a szakképzés tervezett átalakítása kapcsán »

--

[Nagy Eszter:] Nagyon tetszik, köszönöm!
Nyílt levél az EMMI-nek a szakképzés tervezett átalakítása kapcsán »

--

[István:] Bravó Blanka!
Nyílt levél az EMMI-nek a szakképzés tervezett átalakítása kapcsán »

--

[OFOE:] Kedves Cakó Gábor! Ez az írás egy hosszabb sorozat része, talán ha végigolvassa a már láthatókat, illetve követi a továbbiakat, a lényeg is kirajzolódik majd. Amennyiben vannak a témával kapcsolatban gondolatai, ötletei, kritikai észrevételei, szívesen fogadjuk ezeket.
PSZICHOháttér - 3. "Nem érdekel, hogy lehetetlen" »

--

[cakó gábor:] nem mondott sokat ez a cikk a lényegről...
PSZICHOháttér - 3. "Nem érdekel, hogy lehetetlen" »

--
OFOE (2001–2016) | Rólunk | Dokumentumok | Impresszum | Kapcsolat | RSS | Partnerek